Saturday 19 May 2012

Final Karaoke : Restoran Siti Aisyah

---------------------------------------------------------------------------------
  • PROGRAM : PERTANDINGAN AKHIR KARAOKE
  • ANJURAN : RESTORAN SITI AISYAH
  • LOKASI : KAWASAN PERINDUSTRIAN BUKIT RAJA, KLANG
  • TARIKH : 18hb MEI 2012
---------------------------------------------------------------------------------

Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam 1Malaysia...

Hye, apa khabar semua? Rasa macam lama pula tak keep-in-touch dan update berkembang terbaru. Saya sekadar ingin berkongsi bahawa semalam saya baru sahaja memenangi tempat ketiga bagi sebuah pertandingan karaoke. Meskipun bagi saya ianya diadakan secara kecil-kecilan, namun saya tetap menganggapnya sebagai satu platform untuk saya memperbaiki diri saya sendiri serta menimba pengalaman.

Pada awalnya, saya hampir menarik diri daripada menyertai pertandingan karaoke ini. Saya sebenarnya kurang berkeyakinan dan ketika saya melangkah ke sesi saringan juga, saya seolah-olah tidak cukup persediaan. Namun begitu, saya cuba juga lakukan yang terbaik dan Alhamdulillah... rezeki menyebelahi saya :)

Muka debar tunggu giliran :P
Antara geng saya malam semalam.
Bersama salah seorang geng saya dan juga di tengah-tengah adalah antara salah seorang finalist.
Ketika sesi penyampaian hadiah.
Ketika berdebar di atas pentas.
Saya menerima hadiah untuk pemenang tempat ketiga.
Hadiah-hadiah yang saya perolehi setelah memenangi tempat ketiga :)


Jom layan debaran saya ketika menyampaikan lagu pada malam semalam :D


Sekian dan wassallam~

No comments:

Post a Comment