Monday 3 December 2012

Jualan Akhir Tahun : UMW Advantech Sdn. Bhd.

---------------------------------------------------------------------------------
  • PERKHIDMATAN : PA SISTEM
  • PROGRAM : JUALAN AKHIR TAHUN
  • ANJURAN : UMW ADVANTECH SDN. BHD.
  • LOKASI : UMW ADVANTECH SDN. BHD., SEKSYEN 15, SHAH ALAM
  • TARIKH : 30hb NOVEMBER 2012 - 2hb DISEMBER 2012
---------------------------------------------------------------------------------

Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam 1Malaysia...

Ini ada satu cerita job yang ringkas untuk saya kongsikan. Saya katakan ringkas bukan kerana aturcara majlis tetapi perkhidmatan yang saya tawarkan hanyalah perkhidmatan PA sistem. Pada 30hb November sehingga 2hb Disember yang lalu, saya dapat job untuk memasang PA sistem di UMW Advantech Sdn. Bhd. Shah Alam. Ianya adalah bersempena dengan Jualan Akhir Tahun. Saya telah diberitahu bahawa tiada khidmat DJ/MC diperlukan termasuk dengan technician. Ini kerana, hajat penganjur hanya untuk memasangkan lagu dan selesai sahaja aktiviti pada setiap hari, semua barang akan dikemaskan. Tambahan pula dengan lokasi yang sangat strategik, team saya tidak perlu untuk mengangkut dan memasang barang setiap hari. Cuma pada hari pertama sahaja sedikit mencabar kerana kedudukan peralatan hendak disusun dengan sebaiknya. Jom tengok antara gambar-gambar pada hari pertama:

Lokasi majlis... jangan terkeliru kerana memang banyak UMW.
UMW Advantach Sdn. Bhd. - Speciality Equipment.
Kepada yang lalu-lalang, pasti akan nampak.
Informasi yang boleh didapati melalui bunting ini.
Sebelum program bermula.
Kawasan yang digunakan.

Saya juga turut serta pada hari yang pertama dan kedua. Namun begitu, atas sebab kesibukan yang melanda diri, saya tidak dapat hadir pada hari yang ketiga. Ini kerana, saya perlu bertugas di sebuah majlis perkahwinan pada keesokan harinya. Oleh yang demikian, saya telah meluangkan masa untuk hadir pada hari yang kedua ketika program hampir selesai. Peluang tersebut telah saya gunakan dengan sebaiknya untuk beramah-mesra dengan tenaga kerja yang menjalan program tersebut serta menyampaikan cenderahati. Saya mengharapkan agar semua bergembira dengan perkhidmatan PA sistem yang saya berikan. Terima kasih juga untuk Saudara Shahreel atas kepercayaan yang diberikan.

Antara produk-produk yang dijual.
Pelanggan yang tiba memilih produk.
Selesai memilih, pelanggan membuat bayaran pula.
Antara tenaga kerja yang menjayakan program.
Sesi menyampaikan cenderahati :)

Sekian dan wassallam~

No comments:

Post a Comment